Creality
Creality 3D Printer kategorisi, Ender, CR, K1, Sermoon ve tüm Creality modelleri hakkında deneyim paylaşabileceğiniz bir alandır. Baskı ayarları, donanım yükseltmeleri, firmware güncellemeleri, arızalar ve profil önerileri bu bölümde tartışılır. Creality yazıcınızla ilgili sorunlara çözüm arayabilir, kendi tecrübelerinizi paylaşarak diğer kullanıcılara destek olabilirsiniz.
"Spagetti baskı olmuş, X motoru dönmüyorsa önce motor kablosunu çıkarıp takmanı öneririm. Sonra motor..."
"Merhabalar Yanıt için teşekkür ederim.Genel kullanımı merak ediyorum. Ayrıca bu ürün grubunun kullan..."
"Teşekkürler."
"@Onur Bilgilendirme için teşekkür ederim"
"Merhaba,Ben de K1 kullanıcısıyım. Yazıcım 800-900 saatlerde. Bu olay başıma defalarca geldi. Tık tık..."
"Tekrar selam arkadaşlar, Creality K2 combo yazıcımda yaşadığım (konu da görüntüleri olan) problem i..."
"Teşekkür ederim deneyecem "
"Ben kullanıyorum ama normal calisiyor"
"Eğer bu dediklerinizden kaynaklanmıyorsa filamentinizi değiştirin.Ayrıca yüksek hızlarda düşük nozzl..."
"@MEMQ17 biraz baktım AI da sordum.Ana Sorun: K1 Max 2025 CFS Yükseltme Kiti ile Uyumsuz!CFS Yükseltm..."
"Bişeyler Yapalım Erbil bu ihtiyaca yönelik bir video paylaşmıştı belki işinize yarar.https://www.ins..."
"doruk:Evet hocam size katılıyorum. Paylaşıp bilgilendirelim birbirimizi. Ben de almayı düşündüm ama ..."
"Güzel bir çalışma olmuş, emekleriniz için teşekkür ederiz. Bilgilendirme için de ayrıca teşekkür ede..."
"Aynı test baskısını tekrar aldığınızda farklı sonuçlarla karşılaşabilirsiniz. Daha kesin konuşabilme..."
"Merhaba,.3mf dosyanızı indirdim ve inceledim. Sebebi fotoğraftan da tahmin ettiğim gibi düşük sıcakl..."
"@Ecemel rica ederim"
"Sanırım sizde ucuz nozzle'lardan. Eğer öyleyse direkt değiştirin. İsterseniz de nozzle'u çıkartıp te..."
"k1 de 2564 nozzle ısıtmıyor kodu alıyordum. Bi ısıtabiliyor bi ısıtamıyordu. Temazsızlıktan olmuş. s..."
"flament geri çekme ayarlarını kontrol edebilirsiniz bunun yanında sicaklık ve akış hızıda önemli sab..."
"@3dprinter.58 bence iyi :) kullanıyorum memnunum"
"Teşekkür ederim dostum"
"@Erfir Sizde 3 aylık kullanımın ardından tablanın epoxy özelliği gitti mi? Bunu nasıl anladınız?"
"isterseniz ağır bakım olarak tabla raylarını sökün temizleyin millerini silin ve yağlayın bence y ek..."
"extruder gibi yada ayarlara aykırı bir nozzle seçimi sıcaklık olma ihtimali var ama katmanlar arası ..."
"@TUNCAY metatechte ön sipariş verilebiliniyor"
"@akifedikli Renk değişim için gereken ayarlamayı slicer da yapacaksın, hatta bu konu ile alakalı You..."
"@Operator Microzey filamenti ben kullandım, hâla da kullanıyorum, ilk başlarda bir kaç baskı da hata..."
"Üsküdar."