Öncelikle tablaya el değdirmekten kaçınıyorum. Bambunun pla spatulasından bastım. Yine de el değip de zamanla yağlanma olursa ılık su, bulaşık deterjanı ve hiç bulaşık yıkanmamış sıfır bulaşık süngeri ile bol köpükle yıkıyorum.
0
Yanıt vermek için giriş yapın
Bu konuya yanıt verebilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Sitemizde temel fonksiyonları sağlamak ve deneyiminizi iyileştirmek için çerezler kullanıyoruz. Onayınız halinde, kullanım analizi ve reklam faaliyetleri için üçüncü taraf çerezler de aktif edilecektir.