Anasayfa
3D Pazar
Konu Aç
Maliyet
3D Printer
D
Konuyu Açan
dmn3d_
💬 Sohbetçi
29.05.26 00:55
7 Yanıt
43 Görüntülenme
0 Beğeni

merhabalar minimal seviyede baskı almam lazım insan hayvan ve bi çok şey ama bi çok şeyi denememe rağmen duvar oluşturulmayan yerler oldu 20 ile 40 mm arası baskı alıcam sizlerin farklı bir önerisi varmı aceba

Yanıtlar 7

yucakcraft3d

Bu tarz baskıları 0.2 nozzle ile alırsan daha sağlıklı olur ve baskı hızını biraz daha düşürmeyi deneyebilirsin.

1
D
yucakcraft3d kullanıcısına cevaben:
Bu tarz baskıları 0.2 nozzle ile alırsan daha sağlıklı olur ve baskı hızını biraz daha düşürmeyi deneyebilirsin.

denedim ama maalesef buda pek olmadı


0
ArthurvMorgan
dmn3d_ kullanıcısına cevaben:
denedim ama maalesef buda pek olmadı

3mf dosyasını buraya yüklerseniz arkadaşlar daha detaylı yardımcı olabilir. Ben de merak ettim çok anlamasam da. 

0
D

 

dikkatlli bakarsanız bazı katmanları vermiyor figürden figürede değişiyor kendi tasarımını çizimini yaptığım nesnelerde de katmanları vermiyor insan fiğürleri en fazla 22 mm olucak 

0
D
ArthurvMorgan kullanıcısına cevaben:
3mf dosyasını buraya yüklerseniz arkadaşlar daha detaylı yardımcı olabilir. Ben de merak ettim çok anlamasam da.
.
3MF
33.3mf
12,65 MB
0
doruk

Kullandığın dilimleme programında “ince duvar algılama” (thin wall) ayarını aç. Bir de katman yüksekliğini 0.1 mm yap, hat genişliğini biraz düşür.En önemlisi soğutma. Mini baskılarda katmanlar çok küçük olduğu için biri soğumadan diğeri üstüne biniyor ve şekil bozuluyor. Fanı tam aç, bir de “minimum katman süresi” diye bir ayar var, onu 10 saniye yap. Ayrıca aynı tablada aynı figürden birden fazla basarsan her katmanın soğuma süresi artar ve baskı daha stabil çıkar.

1
ArthurvMorgan
doruk kullanıcısına cevaben:
Kullandığın dilimleme programında “ince duvar algılama” (thin wall) ayarını aç. Bir de katman yüksekliğini 0.1 mm yap, hat genişliğini biraz düşür.En önemlisi soğutma. Mini baskılarda katmanlar çok kü...

hocam ince duvar algıla komutu ne demek? Demek istediğim tam olarak çalışma şekli ne? ince duvar algılayınca hızı mı düşüyor atıyorum kafadan?

Bir de 0.08 mm mi neydi o kadar ince olabiliyordu hatırladığım kadarıyla katman yüksekliği. 0.1 neden dediniz? Mantığı anlamaya çalışıyorum da kendi baskılarım için. 

0