Merhaba,
Elimde 3 günlük elegoo cencuri carbon 2 cihaz var
Ancak düzgün baskı hiç alamadım. Sürekli ipliklenme yapılıyor. Görselleri ekliyorum. Ama sıcaklık azaltma arttırma hep denedim çözümü olan var mı?
Bu konuya ilk yanıtı siz verin!
Bu konuya yanıt verebilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
Sitemizde temel fonksiyonları sağlamak ve deneyiminizi iyileştirmek için çerezler kullanıyoruz. Onayınız halinde, kullanım analizi ve reklam faaliyetleri için üçüncü taraf çerezler de aktif edilecektir.
Detaylı bilgi için Gizlilik ve Çerez Politikamıza göz atabilirsiniz.